Moderátoři: smith

Profilový obrázek
Snowy

Uživatel

Zaregistrován:
30. 9. 2025

#1 30. 9. 2025, 20:29

Dobrý den. Prosím o radu. Mamka má obraz Ladislava Karouška, ráda by prodala, ale Vltavín zájem nemá . Olej na papíře, z Vysočiny, 70 léta, 79x30, signovaný. Je cena 15000 adekvátní? Děkuji za odpověď

Profilový obrázek
AdamekPOS

Uživatel

Zaregistrován:
29. 6. 2017

#2 30. 9. 2025, 23:15

A není to tempera na papíře? O oleji na papíře slyším poprvé. Ale nejsem odborník. Díval jsem se na aukce a oleje na plátně se prodaly v Platýzu i za 30 tisíc, většinou ale byla cena kolem 15-20 tisíc. Tempera na papíře byla tak do 5 tisíc.

Jinak jestli nespěcháte na prodej zkuste tuhle strategii: dejte obraz na Bazoš a u položky "cena" dejte "cenu nabídněte". A potom čekejte aspoň měsíc a lidé budou nabízet peníze. A potom bych kývl na nejvyšší nabídku.

Profilový obrázek
Snowy

Uživatel

Zaregistrován:
30. 9. 2025

#3 1. 10. 2025, 04:47
A není to tempera na papíře? O oleji na papíře slyším poprvé. Ale nejsem odborník. Díval jsem se na aukce a oleje na plátně se prodaly v Platýzu i za 30 tisíc, většinou ale byla cena kolem 15-20 tisíc. Tempera na papíře byla tak do 5 tisíc. Jinak jestli nespěcháte na prodej zkuste tuhle strategii: dejte obraz na Bazoš a u položky "cena" dejte "cenu nabídněte". A potom čekejte aspoň měsíc a lidé budou nabízet peníze. A potom bych kývl na nejvyšší nabídku.

Děkuji za odezvu. Je to skutečně olej. Byl to tety manžel 😞 každopádně děkuji za radu, zkusíme.

Profilový obrázek
Artman

Uživatel

Zaregistrován:
20. 3. 2011

#4 1. 10. 2025, 17:49